Повернення товару та гарантійне обслуговування

У своїй роботі ми неухильно дотримуємось вимог Закону України «Про захист прав споживачів»

Ми тестуємо всю продукцію перед відправкою, включаємо і оглядаємо кожен пристрій. На усі товари поширюється гарантія виробника. Мінімальний термін гарантії - 14 днів. Термін гарантійного обслуговування залежить від сервісної політики виробника і вказано в гарантійному талоні, а також на картці кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням того, що ваша покупка забезпечена гарантією, є чек і гарантійний талон.

Будь ласка, зберігайте ці документи протягом усього терміну гарантійного обслуговування.

Усі постачальники світлотехніки наполягають на збереженні оригінальної упаковки, так як вона потрібна для транспортування та ідентифікації товару. Не викидайте коробочки, щоб ми могли безпечно транспортувати товари. Якщо которобку ви не зберегли, то ми не відмовимо вам у обслуговуванні, але не зможемо замінити на новий товар - тільки гарантійний ремонт.

Огляд при отриманні

При отриманні товару у відділенні перевізника або у кур'єра, обов'язково перевірте комплектацію і відсутність пошкоджень. Биті лампочки і світильники не підлягають заміні. Якщо товар непридатний до використання, то представник транспортної компанії і покупець зобов'язані скласти Акт про пошкодження вантажу.

Повернення товару до 14 днів

Ви маєте право на повернення НОВОГО товару протягом 14-ти днів з дня покупки (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Для того, щоб повернути товар, повинні виконуватися наступні умови:

Товар не був у експлуатації;

Товар в працездатному стані (не зламати);

Збережений товарний вигляд виробу і комплектуючих. Немає механічних пошкоджень або слідів використання товару, присутні заводські пломби, захисні плівки, є документація, яка була в упаковці з пристроєм;

Збережена в цілісності оригінальна упаковка вироби та комплектуючих;

Торти ексклюзивні (в разі її наявності) не розкривати;

У вас є чек або видаткову накладну на покупку товару.

Повернення товару не працює для товарів за спецзамовленням, за які вносилася передоплата і які були замовлені у виробника спеціально для вас.

Процес гарантійного обслуговування

У разі виникнення гарантійного випадку зв'яжіться будь-яким зручним способом з нашим оператором. Якщо ви дотримувалися всі умови експлуатації та гарантійного обміну, то менеджер узгоджує з вами відправку товару Новою поштою за наш рахунок. Оратів увагу, що ми не оплачуємо упаковку товару на відділенні перевізника.

Після отримання та перевірки ми надішлемо вам новий товар, або замінимо аналогом, або відремонтуємо старий. Гарантійний ремонт може зайняти до 21 дня.

Причини відмови в гарантійному обслуговуванні:

1. Закінчився термін гарантії на товар.

2. Наявність механічних або теплових пошкоджень.

3. Наявність слідів і самостійна заміна деталей або модернізації.

4. Відсутність оригінальної повній комплектації.

5. Пошкодження деталей, що виникли внаслідок недотримання норм експлуатації або правил монтажу.

6. Наявність ушкоджень, викликаних стихією, пожежею, повінню, побутовими факторами.

7. Наявність пошкоджень, що виникли при транспортуванні.

 

Якщо наданий товар виявиться робочим або не відповідає правилам гарантійного обслуговування, то він буде повернутий покупцеві за його рахунок.


Меню