Питання та відповіді

      Які способи оплати у вас є?

У нашому інтернет-магазині доступні чотири види оплати: готівкою, на банківську карту, по великому рахунку й Webmoney.

        Готівкою при отриманні: оплачуючи накладений платіж Нової пошти, кур'єру в руки або при самостійному вивезенні товару.

        Компанії, передоплата: переказ на карту Приватбанку. Без комісії при оплаті через Приват24 або LiqPay

        Рахунок на оплату: безготівкова форма розрахунку оплати для фізичних і юридичних осіб. C ПДВ або без ПДВ, як вам зручно.

        Webmoney: безготівкова форма оплати титульним знаком wmu на гаманець інтернет-магазину.

Якщо у вас можливість оплати з ПДВ?

Ми є платниками ПДВ, тому оплата в даній формі можлива. Сума замовлення товарів з ПДВ повинна бути не менше 1000 грн.

      Чи є у вас знижки?

Всі знижки в нашому інтернет-магазині розміщені в розділі «Всі знижки». Також, при замовленні на суму от 2000 грн. ми надаємо додаткову знижку, або при регулярних замовленнях.

      Доставка. Як? Куди і на яких умовах?

Доставка здійснюється Новою Поштою в будь-яке місто України, де є можливість отримання в їх відділеннях. Також, ви можете отримати свій товар кур'єром по Києву.

      На яких умовах здійснюється безкоштовна доставка?

Безкоштовна доставка можлива при замовленні товарів на суму від 500 грн.

      Чи можу я забрати свій товар самостійно?

Звісно! Ви можете самостійно приїхати в наш офіс, адреса якого ви можете побачити в розділі «Контакти»

Сервіс та гарантія

На які товари у вас є гарантія?

У нашому інтернет-магазині гарантійний строк зазначається в описі товару або на упаковці.

      Який час доставки мого замовлення?

Залежно від вибору доставки. Новою поштою - на наступний день, кур'єром в день замовлення.

      Мій товар не працює. Чи можу я обміняти його і на яких умовах?

Звісно! Зателефонуйте нашому оператору і узгодьте повернення.

 

      Товар прийшов пошкоджений, чи можу я його поміняти?

При отриманні товару, наприклад, на Новій Пошті вам необхідно, при співробітниках, перевірити товар. Якщо він виявився пошкодженим ви повинні зафіксувати на фото ушкодження і оформити в нову пошту документально пошкодження. У цьому випадку товар відправляється нам а ви отримуєте новий.

      Мені товар не подобається. Чи можу я його повернути?

Якщо товар, коробка товару і чек збережені ви можете поміняти його або повернути протягом 14 днів.

      Чи можу я скасувати замовлення?

Можете. Вам необхідно проінформувати нас в телефонному режимі, електронною поштою або під час замовлення на нашому сайті.

Особливості роботи та переваги

Який у вас графік роботи?

Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 19:00, а також у суботу з 10:00 до 17:00.

      Які переваги реєстрації на вашому сайті?

Зареєструвавшись на нашому веб-сайті ви отримуєте можливість інформування про наших знижки, акції і нові надходження товарів. Вся ця вами інформація є конфіденційною.

      Чому ваші ціни нижчі?

Ми працюємо безпосередньо з імпортерами продукції. Це дозволяє нам встановлювати ціни істотно нижче.


Меню