Питання та відповіді
Які способи оплати у вас є?
У нашому інтернет-магазині доступні чотири види оплати: готівкою, на банківську карту, по великому рахунку й Webmoney.
Готівкою при отриманні: оплачуючи накладений платіж Нової пошти, кур'єру в руки або при самостійному вивезенні товару.
Компанії, передоплата: переказ на карту Приватбанку. Без комісії при оплаті через Приват24 або LiqPay
Рахунок на оплату: безготівкова форма розрахунку оплати для фізичних і юридичних осіб. C ПДВ або без ПДВ, як вам зручно.
Webmoney: безготівкова форма оплати титульним знаком wmu на гаманець інтернет-магазину.
Якщо у вас можливість оплати з ПДВ?
Ми є платниками ПДВ, тому оплата в даній формі можлива. Сума замовлення товарів з ПДВ повинна бути не менше 1000 грн.
Чи є у вас знижки?
Всі знижки в нашому інтернет-магазині розміщені в розділі «Всі знижки». Також, при замовленні на суму от 2000 грн. ми надаємо додаткову знижку, або при регулярних замовленнях.
Доставка. Як? Куди і на яких умовах?
Доставка здійснюється Новою Поштою в будь-яке місто України, де є можливість отримання в їх відділеннях. Також, ви можете отримати свій товар кур'єром по Києву.
На яких умовах здійснюється безкоштовна доставка?
Безкоштовна доставка можлива при замовленні товарів на суму від 500 грн.
Чи можу я забрати свій товар самостійно?
Звісно! Ви можете самостійно приїхати в наш офіс, адреса якого ви можете побачити в розділі «Контакти»
Сервіс та гарантія
На які товари у вас є гарантія?
У нашому інтернет-магазині гарантійний строк зазначається в описі товару або на упаковці.
Який час доставки мого замовлення?
Залежно від вибору доставки. Новою поштою - на наступний день, кур'єром в день замовлення.
Мій товар не працює. Чи можу я обміняти його і на яких умовах?
Звісно! Зателефонуйте нашому оператору і узгодьте повернення.
Товар прийшов пошкоджений, чи можу я його поміняти?
При отриманні товару, наприклад, на Новій Пошті вам необхідно, при співробітниках, перевірити товар. Якщо він виявився пошкодженим ви повинні зафіксувати на фото ушкодження і оформити в нову пошту документально пошкодження. У цьому випадку товар відправляється нам а ви отримуєте новий.
Мені товар не подобається. Чи можу я його повернути?
Якщо товар, коробка товару і чек збережені ви можете поміняти його або повернути протягом 14 днів.
Чи можу я скасувати замовлення?
Можете. Вам необхідно проінформувати нас в телефонному режимі, електронною поштою або під час замовлення на нашому сайті.
Особливості роботи та переваги
Який у вас графік роботи?
Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 19:00, а також у суботу з 10:00 до 17:00.
Які переваги реєстрації на вашому сайті?
Зареєструвавшись на нашому веб-сайті ви отримуєте можливість інформування про наших знижки, акції і нові надходження товарів. Вся ця вами інформація є конфіденційною.
Чому ваші ціни нижчі?
Ми працюємо безпосередньо з імпортерами продукції. Це дозволяє нам встановлювати ціни істотно нижче.